úterý 20. října 2015

TAG - TO NEBO TO

Ahoj, dneska přicházím s tagem, který asi všichni znáte, jmenuje se "To nebo To" Našla jsem si pár otázek ohledně kosmetiky a oblečení, takže by vás to snad mělo bavit :) Už to nebudu dál okecávat a rovnou začnu.
1) Linky nebo řasenka?
Rozhodně řasenka! Bez ní nemám dost viditelné oči, takže bez ní skoro nevycházím z domu.

2) Makeup nebo korektor?
Korektor. Jak už jsem psala v My every day makeup routine, tak makeup tolik nepoužívám a korektor skoro denně, takže je to jasný.

3) Neutrální nebo barevné oční stíny?
Já radši neutrální a pak to hezky rozbiju rtěnkou.

4) Rtěnka nebo lesk?
RTĚNKA!!!!!

5) Dlouhé nebo krátké nehty?
No ani moc dlouhé, ale ani moc krátké, nejlepší je taková délka, kdy vám nehty přerůstají trochu přes bříška prstů, ale ne moc, teda aspoň podle mě.

6) Umělé nebo přírodní nehty?
Jsem spíš pro přírodní, ale nemám nic proti umělým.

7) Džíny nebo tepláky?
Venku džíny, doma tepláky.

8) Šátky nebo klobouky?
Teď jsem si hodně oblíbila klobouky, ale v zimě, bych se zase neobešla bez šály, tak nevím, ale pokud se myslí ty normální slabé šátky třeba k tričku, tak určitě klobouky.

9) Drdol nebo culík?
Asi culík.

10) Náhrdelníky nebo náramky?
Já miluju výrazné náhrdelníky a náramky skoro nenosím, takže náhrdelníky!

11) Podpatky nebo nízké boty?
Nízké. Podpatky se mi líbí, ale vždycky když si představím, že v tom budu chodit celý den, tak si to zase rozmyslím a vrátím se pro tenisky nebo něco podobnýho.

12) Dlouhé nebo krátké vlasy?
Holky s krátkými vlasy mají šmrnc, ale já jsem zastánce dlouhých vlasů.

13) Pinetky nebo sponky?
Sponky jsem nosila když jsem byla malinká, ale teď určitě pinetky.

14) Svázané nebo rozpuštěné vlasy?
Asi  se mi víc líbí rozpuštěné, ale častěji nosím culík, je to pohodlnější.

15) Barvené nebo přírodní vlasy?
Není to tak dlouho co jsem měla vlasy obarvené a už bych to neudělala, takže radši přírodní, ale když není někdo spokojený se svojí barvou tak proč ne, nejsem proti.

Tak a to jsou už všechny otázky co jsem pro vás vybrala. Líbil se vám tag? Souhlasíte se mnou nebo máte něco jinak?
Mějte se krásně.
N.

5 komentářů:

  1. Rozhodně zajímavý tag, i když tomu moc nerozumím, protože se vůbec nemaluju :D Musím však souhlasit, že všechny umělotiny jako nehty jsou krajně nepřitozené až nechutné :) http://wecreateyoutoo.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, nevadí že se nemaluješ, přirozená krása stačí :) děkuju za tvůj názor 💋

      Vymazat
  2. Pěkný tag a v odpovědích bychom se docela shodly! Snad ti nebude vadit, když si otázky vypůjčím na můj blog!
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc 💋 Klidně je pošli dál, budu ráda když se tag bude šířit 😊

      Vymazat
  3. Tag se mi moc líbí :) souhlasím s tebou snad ve všem :D jinak taky mám fakt ráda neutrální stíny a k tomu výraznější rtěnku, ale někdy mám chuť udělat si pěkné výrazné oči a nude rtěnku :) je skoro jedno co ale já miluju rtěnky, ta musí být vždycky!

    Ráda bych Tě pozvala na svou Giveaway!

    OdpovědětVymazat