středa 24. února 2016

SWAP /Caroline Rous


Ahoj všichni, dneska tu pro vás mám článek, který tu ještě nebyl. Moje kamarádka je taky blogerka a oslovila mě jestli bych s ní nechtěla udělat swap, což znamená, že jsme si uvedly nějakou částku, nakoupily za to věci a pak si to vyměnily.

V neděli jsme se sešly na kávu a něco dobrého a rovnou si předaly naše balíčky. Věci od Káji jsem měla v takovéhle krabici.





Domluvily jsme se, že balíček bude obsahovat kosmetiku a nějaké jídlo.


Jako první vám ukážu tenhle obrovský sprcháč Aroma ritual s melounovou vůní. Opravdu krásně voní, tyhle sprcháče od Dermacolu jsou určitě moc fajn, takže se těším až ho vyzkouším. Děkuju moc :) 


Další věc z kosmetiky jsou tyhle odličovací ubrousky. Z nich mám vážně radost, aspoň nebudu muset k přítelovi vozit tolik věcí na odličování a použiju tyhle. Rozhodně se budou hodit, navíc voní po grepu a odlíčí i vodě-odolný makeup.


Další věc je taky od Balea a to je antibakteriální gel, za něj jsem strašně moc ráda, protože jsem si ho chtěla už dlouho koupit a teď už nemusím. Díky, že myslíš na mé zdraví Kájo! :)



Přesně jak Kája napsala, tak nesmí chybět něco na rty, taky jsem jí tam dala lesk. Tenhle je moc hezky pigmentovaný a určitě ho budu ráda nosit.



Poslední věc z kosmetiky je tenhle krásně metalický lak na nehty. Takový odstín ještě nemám a moc se mi líbí, je úplně takový slavnostní nebo vyjímečný,mně aspoň přijde, dnes jsem si s nim nalakovala nehty a vypadá fakt moc hezky. Díky moc. :)


Tak a už jsme se přesunuli k jídlu. Tyhle srdíčka mám moc ráda, hodně si kupuju ty s příchutí papáji, ale tyhle jsem ještě neměla, takže už se těším až si pochutnám.


Dále tu mám musli kolečka, která určitě všichni znáte. Oříškové jsou moc fajn, takže si je určitě dám někdy k svačině. 



Kája mi napsala na lísteček, že doufá, že jsem taky takový čajový závislák a ano jsem! Čaj piju každý den minimálně jeden, ale i víc. Tenhle bílý s malinami jsem ještě nikdy předtim nepila, ale uz jsem ho vyzkoušela a je opravdu dobrý, navíc krásně voní.




Poslední jídlo z balíčku byla tahle 80% čokoláda, navíc je bio, takže supr! Hořkou čokoládu mám ráda, takže potěšila určitě víc jak mléčná. Díky! :)

Tak a to už bylo úplně vše! Mně se věci strašně moc líbily a udělaly mi radost, vážně děkuju :) tenhle způsob se mi fakt líbí a ráda to zkusím někdy znovu, třeba i s někým jiným. Co říkáte na věci vy? Znáte swap?
Mějte se krásně.
N.
Ps: Až bude Káji článek o tom co jsem ji dala já on-line, tak vám dam urcite vědět, třeba v dalším článku nebo sledujte její blog :)

2 komentáře:

  1. Je to hezké, už jsem o této aktivitě slyšela několikrát :). Ty máš výhodu, že jsi si vyměňovala balíčky s kamarádkou, ale já bych se asi dost bála, že mi přijde něco, co se mi absolutně nebude líbit, nebo to bude prostě něco použitého, starého... Navíc je tahle zábava i dost finančně náročná :/.
    Já osobně dávám přednost Postcrossingu, nevím jestli to znáš, ale jedná se o posílání pohlednic s lidmi různě po světě. Je to super aktivita, takže jestli neznáš, určitě mohu doporučit ;).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky bych se s někým cizím asi bála, takže te chápu. :) A na ty pohlednice se mrknu, diky za tip :)

      Vymazat