neděle 20. března 2016

OOTD - oversized

Ahoj, zase jsem zpět s nedělním článkem a tentokrát to bude opět outfit. Ano, já vím, jsou často, ale mě to tak baví a myslím si, nebo doufám, že vás taky.


košile - Lidl, rolák - Elegance Žamberk, džíny - New Yorker

Tenhle outfit jsem si naprosto užívala. Oversized košile je to pravé pro mě. Miluju to. Ten den jsem se cítila vážně dobře. 




Kromě outfitu si na mě můžete všimnout větší změny a to je nový účes. O tom všem pro vás chystám článek už ve středu, tak se máte na co těšit.
A jak se vám líbí outfit, máte rádi oversized věci?
Mějte se krásně.
N.

1 komentář:

  1. Tak to je vážně parádní outfit. Ta košile se mi hodně líbí. Celkově mám tady ty oversized věci v poslední době čím dál víc v oblibě. Hlavně třeba oversize trička nosím ráda. Dá se to totiž kombinovat se spoustou věcí, což je super.

    OdpovědětVymazat